go to vampirefreaks main page

lamortedime's Friends' Journals

Profile Journal Friends' Journals Friends' Profiles

gothgirl2009
the ....
January 02, 2015, 06:31:pm
The tempting thing that sits in my way..but it makes me not human and not of this world for those who know of what i speak but dare not speak it know what it is like to want that temptation and want to feel it running down you throat warm ,hot and tasty and yet sometimes not for there is the bad and the good but. know the bliss of drinking it and feeling it please give me one drop and ill feel that bliss and be free from this screaming in my head to be not human.....

Mood: everything
Music: victorian classical

|

>>
leave a comment


gothic_kiss
This is it ... !
January 01, 2015, 07:27:am
So ... Yeah ... This is it ... As I had decided ... It's time for me ... Time to wrap it up!
First of all, I wish each & everyone of you (regardless of how much some of you liked me or hated me for the way I am), a very happy, joyful, successful, prosperous, healthy and a wonderful new year ahead ...!
The early 2014, was the time when I first came to know about this website. It's been a mixed journey since then until now. I've met some of the most caring & wonderful people on this website who cared for me regardless of what I look like or what my appearance is like but also met some people who hated my for no reason. I met some of the cutest & wonderful people but also met some people who never liked me for what or how I really am. Anyway I still thank you all for being a part of me & my profile on this website.
Thank you to all the cute, sweet, adorable & wonderful people who cared for me regardless of anything. And for haters, no I don't hate you, then I won't be any different. I just hope the new year will bring some positive change in you. I try to forget & forgive most of the time & move on with the wonderful people that truly care for me & I appreciate it from the bottom of my heart.
Thank you EB, for always be so caring about me, you're one of the most caring, adorable & a wonderful I've met here ... Wish you all the happiness & a wonderful time ahead. BLUE, thanks for being my best friend, I wish you the same. Try reducing smoking in the new year (: ... Also there has been someone on this website, that is one of the cutest, prettiest, sweetest & one of the most awesome person I've ever met & I might have even wished if she'd be my gf, unfortunately have been so lucky & doesn't seem like happening lol but you know who you are, I wish you too a very awesome time ahead & take care of yourself ... !
Feel free to message me whoever still wants to stay in touch with me even tho I'm not quite sure if & when I might be back. Inbox me if anyone by any chance still wants to be in contact with me or would like to have my Skype, kik, whatsapp or whatever, I'd prolly check my inbox in about a week or two but won't be active on the website anymore.
So ... Yeah ... This is it ... Mixed feelings & fun ... Again, wish you all a very happy, joyful, peaceful, successful, health, prosperous & a wonderful 2015 ... SIGNING OUT ... !!!

~ Be Happy ~

(7) |


The_Gifted_one

[reply]
This is it ... !
January 01, 2015, 10:25:am
|

Artistically-Insane

[online]
[reply]
This is it ... !
January 09, 2015, 02:05:am
|
hyper I keep forgetting it is now 2015 hysterical Happy New Year!

>>
2 comments


xxx_fallen_xx
People
December 31, 2014, 10:11:am
People are so self centered . I try to make new friends I only say nice things or do nice things. It seems like I need to make fun of someone or hurt someone's feelings to be entertaining enough to be someone's friend.

(2) |

>>
leave a comment


xxx_fallen_xx
People
December 31, 2014, 09:56:am
People are so self centered . I try to make new friends I only say nice things or do nice things. It seems like I need to make fun of someone or hurt someone's feelings to be entertaining enough to be someone's friend.

|


Nivram

[reply]
People
December 31, 2014, 10:08:am
|
you have 738 friends on here...how many more do you need :-DI been on here 5 years and I weed out the ones that are full of shit and keep the ones who I enjoy talking with...the ones who have something to say other than talking about themselves all damn day. Look for people who can hold a conversation. I have people on my list that been there since I started using this site vf btw...hope you have a wonderful new year.

xxx_fallen_xx

[reply]
People
December 31, 2014, 10:12:am
|
Yea I shouldn't have so many friends I don't talk to

Nivram

[reply]
People
December 31, 2014, 10:16:am
(1) |
Its nice just to read status updates from people I actually enjoy talking with around here. I could only imagine the crap I would be reading if I had a friend list as big as yours gooby

>>
3 comments


gothic_kiss
So yeah ... About The Last Goodbye !
December 30, 2014, 05:31:pm
I know I delayed signing out off of this website, which I had previously thought to do on Christmas Eve. Anywho, definitely happening on the last day of the year I suppose. Prolly just waited for the perfect last day I guess.
So yeah ... If anyone has anything to say to say to me before I shut myself down, be it something cool or hateful or be it the same bullshit or be something new exciting or be it something unexpectedly beautiful or shockingly humiliating, just being it on.
I've always believed, everything has two facets, so does VF ... It has been cool at times, same way it's been shitty at times. I might even miss it a bit, idk.
Anyway, again if anyone has anything to say to me, in public or in private, whatever way & whatever you have to say, just being it on.
~ Peace out for the second last time ~

(1) |

last 5 of 7 comments:

Englebreicht

[reply]
So yeah ... About The Last Goodbye !
December 30, 2014, 10:18:pm
|
Hey Gothic_Kiss, I know you have had your ups and downd and occassionally life can be a bitch. Remember what in life be true to who you are and simply do the best you can. I wish you nothing but the best this year and every year after. Your gal pal, EB hearts

Englebreicht

[reply]
So yeah ... About The Last Goodbye !
December 30, 2014, 10:18:pm
|
downs*

-ByeBye-Beautiful

[reply]
So yeah ... About The Last Goodbye !
December 31, 2014, 01:31:pm
|
You were nice enough to me! Good luck!

gothic_kiss

[reply]
So yeah ... About The Last Goodbye !
December 31, 2014, 11:12:pm
(2) |
Sorry breathquite, I'm not really a narrow minded looser like you, so suicide is never my option ... Thanks ToxiCake, you too have a good one. EB, you've always been so caring & adorable to me, I can't thank you enough, my best wishes are always with you & wish you a great life ahead! ... Thanks WinterKiller, you're also one of the coolest person I've met here, Idk if we can ever meet again or not, but would be a pleasure if happened by any chance, if not, it was still pleasure having met cool people like you over here ... Lastly, you too were always nice enough to me, so thanks so much about that & like your username says ... Bye Bye Beautiful (:

Englebreicht

[reply]
January 01, 2015, 03:00:am
|
[ Private ]

>>
7 comments

>PREVIOUS>


[ VF Points: 0 ]   [ Points Today: ]
[ Terms of Service ] [ About ] [ Getting Started ] [ FAQ ] [ Privacy Policy ]
© VampireFreaks.com / Synth-tec Inc. 2015   All Rights Reserved