go to vampirefreaks main page

cimple27 [at] Vampirefreaks.com

Last logged in: September 17, 2014, 12:45am
cimple27
[ Image Gallery (7 pics) ]
Sex: male
Age: 25
Location: Chicago, Colorado, United States

Member since: January 03, 2014
Account: Free Account
ADD FRIEND
ADD FAVORITE
ADD TO SHITLIST
ADD TO CULT
BLOCK USER
REPORT USER
Latest Journal Entry: who am I   August 16, 2014, 05:43pm
Contacting Me
Rate Me
10.00
10 points / 1 people
RATE THIS USER
Reject
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
Hot
More Pictures
About Me
I'm originally from Chicago and i write and make music. I'm fuckn sick of the djmb shit on Facebook i use to go on the website 10 years ago. I am gettinh into white witchcraft but my knowledge is limited to what I can do online. If their is someone willing to guide me I am willing to learn
Dislikes
Too long....country
Favorite Music
Anything with great lyrics (even country)
My Friends

Devils_Heartbeat


whoreofdarkness

My Lists
» Favorites (0):
» Shit List (0):
» Bands List (0):
» Friends of (1): [view]
» Favorites of (0):
» Member of (1): [view]

0100101101

[Reply]
Aug 29, 2014, 07:47pm
: ) whats up?

Devils_Heartbeat

[Reply]
Aug 27, 2014, 12:43am
could imagine being as small as i was they probably literally cut me in half.. no parlor tricks lol no mirror tricks.. it's been pretty fucking crazy lol

Devils_Heartbeat

[Reply]
Aug 27, 2014, 12:31am
lolol well.. no.. it was from when i was a baby..was 1 pound 14 ozs.. had a lot of things wrong w/ me medically.. i had a foot or so of my intestines that were infected so they had to remove it.. the other is from a feeding tube,, and the bottom right one i dunno what it's from..

0100101101

[Reply]
Aug 17, 2014, 05:22pm
Ey? :P

Stray

[Reply]
Aug 16, 2014, 05:52pm
Teas and red meats. Medium rare. Fuck yeah.

Just sayin'.

Corin

[Reply]
Aug 15, 2014, 11:28pm
I'm not interested either.

Come play with me...


Corin

[Reply]
Aug 15, 2014, 03:13pm
She's not interested.

Moirai

[Reply]
Aug 15, 2014, 01:21pm
I've always been "into it", we all are in a way. It's a spiritual journey. My destination just might be different from others haha. As for what I chose to study and learn, that was just simple curiosity and following my instincts :-)

Moirai

[Reply]
Aug 15, 2014, 01:01pm
I'm not so much a practioner, well not in the regular sense one would think haha...I don't weave spells or conjure or scry. My methods are very basic, I see dark energy and light energy, both at play in the world and both need balance. If one is out of whack, I use my energy and focus to correct it. It is more a natural magick approach. Everyone is capable of doing it. The only difference between that and magick users such as those who call themselves witches or magus is the absence of material physical components. It is all based on the power of the mind and ones conviction. I accept my dark nature along with my light side, but I do not feed them energy...that is important. I would suggest you look into your chakras during meditation, find out where this rage you speak of stems from and learn to control it...it seems to be the drawing force or pull these "shadows" are attracted to. Energy is like a magnet, it can pull just as strongly as push...they are drawn to you. You can turn that around and push.

Moirai

[Reply]
Aug 15, 2014, 12:49pm
you mention shadow figures that follow you...do you get the feeling they are malevolent? If so, your aura (energy) is attracting negative forces. You can study protection or warding if you wish...basically you don't even have to do "spells" if your mind is strong enough, simply use your energy to push them away. Focus your mind and visualize this as you draw on your energy. If you don't feel they are malevolent...many are simply curious or drawn to strong energies, then don't worry so much. They might even be protecting you.