go to vampirefreaks main page

ThePsycho-Doll

http://img542.imageshack.us/img542/4027/6p7r.jpg

Status: Alternative Model [View Updates]
Profile Journal Friends Journals Friends Profiles

ThePsycho-Doll
You need to upgrade your Flash Player To View This Content

something new Modelled for " Deadly Smiles And Soles"
[ View Image Gallery (89 pics) ]

Sex: female
Age: 24
Location: Menifee CA, California, United States
Status: VF Addict
Rating: 9.91
Rating points: 109
Member since: October 01, 2013
Last logged in: July 14, 2015, 08:14pm
Account Status: Free Account
Rated by: 11 people

Profile:
Skem9.com

H E L L O

let me introduce my selt to you all.

http://img542.imageshack.us/img542/4027/6p7r.jpg

http://img542.imageshack.us/img542/4027/6p7r.jpg

iM NOT NEW TO VF i had to delete my old account and start over bc ppl are ass holes. that complain about it , having there fucken panties ina damn bunch " your name is miss spelled " yeah yeah . Im a colorful personality lol but black is slimming xD ima so called " goth" or " cybergoth" if any one wants to put labels

IM OBSESSED WITH --> Combichrist

1. Paramore

2. Flyleaf ( before lacy left now its crap)

3. Blood On The Dance floor

4. Fallen In Reverse

5. FireFlight. ,

Umm hmm what else I wanna get things down lol

Ima modder such as. Pericing and tattooing. I'm a hairstylest. I do alternative stylest to classic . I do hair such as cuts etc. NO I'M NOT A POSER DON'T HATE Ima person that don't give a F%&k what you think and I'm okay having haters. Ima gamer . Love my self some shooters and RPGs. I'm on YouTube " TheBeautifuWhiteStag" you"ll see what I do. Umm other then that hello I'm me.

My Real Wish List(Amazon) okay well iv had ppl ask me if i had a wish list..? at first im thought to my self " what the hell is a wishlist?" the went on and said " Do you have an amazon account?" i replied and said " nah i dont but why?" the went on and on and told me to make one maybe some would be a big fan of yours(mine) and would consider Getting you something , and for my birthday or whatever. so i did. i made one just so you guys know what i like and want for my shoots or my birthday :D so why not!!

My A M A Z O N Wishlist

http://www.amazon.com/gp/registry/wishlist/26AO14ZG23PRQ


Image Hosted by ImageShack.us

Dislikes:
Fakes Wannabes Hit Ons Kinky Comments Bullies Perverts And what ever else that that is common sense you SHOULDNT do

Favorite Music:
Image Hosted by ImageShack.us

Homepage: https://www.facebook.com/PsychoDoll
Link 1: http://www.modelmayhem.com/3118877
Link 2: http://www.youtube.com/user/TheBeautifuWhiteStag
Link 3: http://instagram.com/samanthakvalle

Friends (113): [view]
Favorites (2): [view]
Shit List (1): [view]
Bands List (3): [view]
Friends of (49): [view]
Favorites of (3): [view]
Member of (1): [view]

RATE THIS USER
Reject
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
Hot